2014. február 21.

Mostan szúnyogpilisekkel és lidérckocsonyákkal álmodom…



 

… és aki nem érti, miről beszélek, az azonnal felkel a gép elől, elkocog a legközelebbi Alexandráig, leemeli a polcról a Sztrugackij fivérek „Stalker – Piknik az árokparton” című remekművét, belelapozgat, előzetesen is magába szívja a Szovjetunió tudományos fantasztikus irodalmának semmivel sem összekeverhető aromáját, megveszi, egy csendes sarokban elolvassa a könyvet; mit olvassa – falja, aztán befejezvén, tökéletesen kiüresedve elmereng az élet értelmén.
Ha nagyon kemények akartok lenni, akkor még hozzánézitek a szintén Stalker című (a könyvhöz egyébként szorosan nem kapcsolódó) Tarkovszkij rendezte filmet, két és fél óra tömény élvezet. Durván lehoz az életről.
Velem ez a helyzet mostanság.
És veletek?

Jól eltűntem, tudom, amire se mentség, se bocsánat, cserébe fel tudok mutatni jópár fanfiction töredéket; néhány befejezett és még több be nem fejezett tévésorozatot, de amit becsülettel végignéztem, azokból írni is fogok.  (Legalábbis ez az előzetes terv, de már nem ígérek semmit, lám a legutóbbi „holnap frissítek” mondatból is mi lett. Egy év, igen.)

Legnagyobb meglepetésemre ezalatt az egy év alatt az Illegális elegancia elérte ezt a csodálatos látogatószámot, amiért nem lehetek elég hálás! n_n


De komolyan, fel nem foghatom, ezt hogy sikerült összehoznotok. Többek között ezt is igyekszem meghálálni idővel. mondjuk egy új dizájnnal, amint megtanulok photoshopot kezelni Terveim szerint befejezem a hosszú ideje csúszó kihívást, hogy mégis tiszta lappal kezdjek, aztán meglátjuk a többit. 

Kitartás mindenkinek így a télvíz idején, csókpuszi, miegymás!

7 megjegyzés:

  1. Helló!
    Jó hallani felőled! Úgy látszik tavasz lehet, emrt mindenki feléled, de legalábbis kikabál a barlangjából, hogy hahó élek ám! És ennek én roppantul örülök. Ezt rögvest ki is fejezem egy barátságosan feléd szálló, csörögefánkkal teli tányérral. Remélem szereted. Ha nem, akkor majd más röptetek.
    A Mystrade ficceid többszörös újraolvasásra kerültek, Meg aztán ez nem is akkora csoda. mindenki várt, hogy visszatérj hehehe.
    Mennék én könyvtárba, de a könyvtár messze van tőlem, tényeg messze, faluról gépelek, othonról, de a könyvet megkeresem.
    Még egyszer örülök, hogy itt vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, köszönöm és köszönöm a biztató szavakat, a csörögefánkot meg még inkább, bár ha már fánk (és az évszak is stimmel), akkor a farsangi fánk nálam a tuti befutó.
      a mystrade fanficeimet én is visszaolvastam mostanság és hát mit ne mondjak... régen éreztem magam ilyen kínosan :D de gondolom ez az idővel jár, na meg legalább itt a hajtóerő, hogy a jövőben még jobban és jobban írjak. a könyvet pedig tényleg csak ajánlani tudom, masszívan a hatása alatt vagyok pár hete; szorítok, hogy be tudd valahonnan szerezni!

      Törlés
  2. És úgy 11 hónapnyi csend után felbukkantál.
    Amióta megtaláltam a blogod, azt lesem, hogy mikor bukkansz már fel, de állandóan a "Témaváltozást" írta ki, és hogy 11 hónappal ezelőtt.
    MEKKORÁT DOBBANT A SZÍVEM AMIKOR MEGLÁTTAM HOGY 1 NAPJA ÍRTÁL.
    Ugyanaz történt, amit Reyklani mondott, ficek újraolvasása, de be kell valljam, ezt csak eggyel tettem meg, de ezt bőszen az időhiányra fogom!
    Már több, mint egy hete egyre erősebb Mystrade lázban égek, és olyan jót tett a lelkemnek, hogy legalább egy blogot találtam, ami kifejezetten velük foglalkozik, most meg különösen, hogy visszatértél!
    A könyvtár messze van, de ha majd egyszer arra tévednék, akkor mindenképpen utánakeresek, az orosz irodalmat eddig csak módjával kóstolgattam, de bevallom, ízlett.
    Remélem, hogy azok között, amit hozol, akad majd Mystrade is! *-*
    Mielőtt új dizájnba kezdesz, gyorsan lementem a mostani fejléced MERT ISTEN SE TUDJA EDDIG MIÉRT NEM TETTEM.
    Üdv újra itt, alig várom a frissítéseket!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. !!tizenegy hónapnyi csend után még van, akit érdeklek!! *sambalamba fűszoknyatánc*
      igen, igen, jön mystrade is, és jön egyéb is, sherlock is, nem-sherlock is. igyekszem egy kicsit ebből, egy kicsit abból is hozni; dúl bennem a vállakozószellem :D
      a dizájn lecserélése egy hosszútávú terv - a párom megígérte, hogy bevezet a képszerkesztés rejtelmeibe, de a jó ég tudja, mikor kerül erre sor, és csak aztán jön még a kitalálási és a megvalósítási fázis... egy szó mint száz, egyelőre nem jelent valós veszélyt a dizájn változás. ó, és megható, hogy lementésre érdemesnek találtatott a fejlécem, u r so nice <3
      köszönök szépen minden dicsérő szót, igyekszem megérdemelni őket!

      Törlés
    2. Most akár készíthetnék erről a táncról diszkréten egy felvételt, de most az egyszer rendes leszek ˘˘ denemleszilyentöbb.
      Mystrade csak jöjjön! (Jó tudom, épp most jött és épp most olvastam de abba ne hagyd)
      Én ezekhez soha nem értettem, ott volt a picmonkey, nekem az megteszi, még ha nem is lehet olyan hűdeszuper mint másoké. Én eredendően ügyetlen vagyok ezekhez a programokhoz.
      Yup, I am. utolsóutánialkalom ˘˘
      Szerintem megegyezhetünk abban, hogy már megérdemelted! :D

      Törlés
    3. hidd el, azt a felvételt maximum ördögűzésre lehetne használni... :'D szóval, a te érdekedben mondom, ódzkodj a nussy-féle sambalamba-fűszoknytánctól!
      pár mystrade még jön, de valószínűleg nem ez lesz a fő csapásvonal. rengeteg mindent olvastam, láttam, és halottam az utóbbi időben, ami megihletett, sok olyan könyvet/sorozatot, amiben shipelésre kiválóan alkalmas egyedek bújnak meg, mégis méltánytalanul népszerűtlenek idehaza. (spartacus...? angels in america...? miért nem látta senki az angels in americát?? )
      remélem nem kedvtelenítettelek el túlságosan, lesz itt mystrade, csak már nem olyan dózisban, mint anno.

      Törlés
    4. Abból mindig akad, szóval nem árt, ha lesz egy videó, csupán biztosítéknak. ˘˘
      Igazából, ha belegondolunk, Mystradeból így se úgy se lehet eleget írni, de mindig lesz valaki aki majd fog. De ha felraksz én szívesen várom és repülök olvasni!
      Mystrade a fejemben is van egy pár, csak le kellene írni hajj.
      Ez teljesen érthető... mondjuk nekem nagyon nehéz átszoknom egy másik fandomra meg sorozatra vagy filmre, mert általában egy mellett, amit szeretek, hosszú ideig kitartok és a karakterek rajongása után pár ügyetlenebb fic, mert nem bírom ki, hogy ne írjak, mert rajzolni n/sem tudom. >>
      (Jó embert kérdezel, nem ismerem De én jóformán alig ismerek és nézek pár dolgot ˘˘")
      Nem, dehogy :) alig várom őket!

      Törlés